четверг, 28 ноября 2013 г.

Рефлексія тренінгу

     Цей тренінг  допоміг мені розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та методу проектів.
     Завдяки  учасникам та тренеру Програми  процес навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій став більш доступним, сучасним, відкрив багато нових можливостей  для мене.  
      Під керівництвом  професійного тренера групи Потапової  Ірини Борисівни  я цілеспрямовано навчалася  та вдосконалювала  власний педагогічний досвід з ІКТ та методу проектів.
      Тож  я хочу подякувати вам за те, що ви виступаєте лідером та допомогли мені опанувати цей курс, бо бути інноваційним - значить не тільки брати на себе прораховані ризики, але й отримувати високі винагороди.
Нехай ваша участь у програмі, Ірино Борисівно,  привнесе дух інноваційності  та зробить ваших учнів та вчителів справжніми переможцями.

Дякую всім за плідну співпрацю та бажаю здоров'я, терпіння, творчої наснаги та  сімейного затишку в родинах!

Комментариев нет:

Отправить комментарий