четверг, 21 ноября 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

      У цьому модулі я спланувала та поділилася з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорила, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. 
      Я намагалася  також спланувати та створити приклад учнівської роботи: презентації, публікації,  блоґу. Цей приклад  спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. 

Коли  я  створювала приклад учнівської роботи,  виникли побоювання щодо  комп’ютерних навичок, вирішення мовних питань, дизайну та змісту роботи. 
У моїх учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання також  виникли сумніви відносно того, наскільки вправно вони володіють комп’ютером, уміють приймати рішення про проект чи щодо того, що вони ще не все знають з теми.

 Навчання, побудоване на проектному підході, допомагає враховувати індивідуальні навчальні потреби учнів та їх інтереси. Проекти вимагають від учнів вибору змісту, процесу дослідження та оформлення результатів. Вони також допомагають учням вивчити тему більш глибоко, застосувати нові навички, зокрема навички критичного мислення, вдосконалити вже отримані навички, створити нові продукти та презентувати їх так, щоб проявити себе й отримати визнання однолітків. 
     У проектах від учнів вимагається приймати рішення, співпрацювати в команді, проявляти ініціативу, публічно виступати. Все це може викликати у них тривогу, особливо тоді, коли вони це роблять уперше.

Комментариев нет:

Отправить комментарий