Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки
щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце
диференційованого навчання :
•
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
•
Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
•
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Перехід
до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з
боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб
допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Учні мають бути активним у
власному навчанні; Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох
напрямках: зміст,процес, результати, навчальне середовище;
Я усвідомила, що зможу задовольнити навчальні потреби учнів, які вимагають відповідного спонукання та
заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий